fredag 18 oktober 2013

Höst på trappen...

 
 
 
...o höstvädret visar sig verkligen
från sin bästa sida!!
 
Jag må säga att jag älskar vackert höstväder men just nu
önskar vi oss mest bara regn!!
Ja, med sinande vatten i brunnen i närmare två månader
och ex antal ifyllda kubik vatten så längtar jag
faktiskt efter regn nu...!!
 
Men jag njuter av solens strålar ändå..
 
 
Ljung o vacker silver mix hör verkligen
hösten till!!
 
O så lyktor såklart!!



O här gårdens morgon badare..




Dags att ta tag i helg städningen!!
 
*
 
Kramar Elin

5 kommentarer:

Mys på Stommen sa...

Fint du gjort på trappen och vilka underbara badare! :)
Hihi, jag skrev liknande i min blogg igår. Längtan efter regn är stor efter allt sinande från brunnen samtidigt som man njuter av den varma solen ♥
Trevlig helg!
Kram My

Källeboda lantliv sa...

Ja så är det på landet .. Vi har likadant här emellanåt ! Suck ! Diska lite , duscha snålt mm .. Jag kan bli tokig ibland .. Hi hi .. Tillbaka till 1800-talet ... Fast mysigt å lugnt är det på landet ! Fint du gjort det på trappan .. Trevlig helg ! Kram Jeanette

fia sa...

Så vacker det va på trappen . Jag längtar åxå efter lite mera regn...
Önskar dig en trevlig helg .

Photo by Maria sa...

För er skull och andra vänner jag har med sinande brunnar så önskar jag med lite regn nu..

Ha nu en riktigt fin helg..

Kram Mia

Villa Björkenäs Backen sa...

Hej
Då hoppas vi på lite regn ;)
Så fint du har gjort....härligt att städa innan helgen.
Morgon badarna är inte rädda iallafall att det är för kallt ;)

En fin helg önskar jag dig !

Kram